Група подовженого дня
Відповідно до загальної мети освіти, місією початкової школи за Концепцією Нової української школи є різнобічний розвиток особистості дитини, формування в неї загальнокультурних і морально-етичних цінностей, ключових компетентностей, необхідних життєвихі соціальних навичок.
Група подовженого дня (далі - ГПД) є однією з провідних форм організації життєдіяльності молодших школярів. Допомогти дитині сформувати та реалізувати свій пізнавальний і творчий потенціал, соціально адаптуватися, навчитися плідно використовувати свій вільний час – є одним із головних завдань школи, що розв’язується за допомогою ГПД.
Основними завданнями групи подовженого дня є: забезпечення сучасної якості навчання та виховання, зміцнення розумового, фізичного, естетичного розвитку дитини.
ГПД створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних здібностей, запитів та інтересів дітей.
У групах подовженого дня міцніше згуртовується колектив дітей. Для учнів початкових класів навчально-виховний процес – це фрагмент реального життя із системою конкретних стосунків. Група подовженого дня відкриває широкі можливості для органічного поєднання навчання і виховання учнів, заохочує їх брати участь у цікавих позакласних і позашкільних заходах, сприяє розвитку індивідуальних здібностей дітей.
Найголовніше – це зробити кожну дитину суб’єктом діяльності, формувати ставлення молодших школярів до світу, природи, людини, праці і до самого себе. Головне, щоб дитина була щасливою!
Ігрові технології є однією з найефективніших форм навчання, яка дозволяє зробити цікавими і захоплюючими не тільки роботу учнів на творчо-пошуковому рівні, але й буденні кроки з вивчення предметів. Цікавість умовного світу гри робить позитивною, емоційно забарвленою монотонну діяльність із запам’ятовування, повторення, закріплення чи засвоєння інформації, а емоційність ігрового дійства активізує всі психічні процеси і функції дитини. Гра є діяльністю, що заповнює вільний час дитини. Гра для дитини – це творча, самостійна діяльність. Недаремно слова «гра» та «розвиток» зустрічаються майже завжди поряд.
Найефективнішим способом навчити дитину мислити творчо є гра, і особливо гра розвивальна. Саме завдяки ігровим формам занять вдається залучити навіть пасивних учнів до систематичної розумової праці, дати дитині відчути успіх, повірити в свої сили. Багато дидактичних ігор містять елементи змагання. У них хтось виграє, а хтось програє. Такі ситуації допомагають формувати в учнів справедливе ставлення і до власних успіхів, і до тих, хто програв.
Макаренко А. С. писав: «Гра має важливе значення в житті дитини... Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі...».
Отже, гра, її організація -- ключ до організації виховання. У грі формується низка особливостей дитини, вона є своєрідною школою підготовки до праці. У грі виробляється спритність, витримка, активність. Це школа спілкування дитини. У грі найповніше виявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей.
Ефективними є проведення інтегрованих виховних заходів (свято-прогулянка, вікторина-прогулянка, конкурс-прогулянка, свято - екскурсія тощо). Для молодших школярів свято має особливе значення. Діти цього віку дуже емоційні, вразливі, їм притаманні яскравість та гострота сприйняття, прагнення до самовираження, реалізації своїх здібностей. Така співпраця є чудовою нагодою для неформального спілкування між дітьми та дорослими, батьками та вихователями. Кожен учасник святкового дійства може проявити себе і як виконавець, і як організатор. У дітей розвиваються творчі здібності, стимулюється впевненість у собі та ініціатива, реалізується потреба у спілкуванні. Крім того, цікава спільна робота створює сприятливі умови для формування дружнього колективу, що, звичайно, має неабияке значення у виховному процесі школярів.
(Фото та відео дітей опубліковано за згодою батьків)
Створення дружнього колективу( 1-А,Б класів)Вихователька Тетяна Гуз
Рухливі ігри на групі подовженого дня
Творча майстерня
Веселі старти
День миру
День захисника і захисниць України
Барви осені
"Весела змійка"
Осіння прогулянка 3-4 класи
Уроки доброти 3-4 класи
Дитяча креативність
Козацькому роду нема переводу
Правила пожежної безпеки.Зустріч з пожежниками
Учні 1-А,Б класів
Благодійна ярмарка
Учні 1-А,Б класів
Ціна хліба
Учні 1-А,Б класів
Виховна година до дня пам'яті жертв Голодомору "Пам'ять голоду,пам'ть серця. Схилимо голову у скорботі "
Учні 1-А класу
Вироби своїми руками
Спортивно-оздоровча година. День здоров'я
Зустрічаємо зимоньку 3-4 класи